i'm an idealist. i don't know where i'm going, but i'm on my way.

kom alldeles nyss hem från power meet. var där med bea och moa. vi köpte godis och brända mandlar och satte oss och tittade på alla fina raggarbilar. när vi tröttnat på det cyklade vi till en pizzeria och satte oss och åt kebab. och jag cyklade!!!!!!!1!11!!! jag som bor på landet, så det blev över 2 mil fram och tillbaka :o fett med nöjd jao.
 
nu ska jag sätta mig framför tvn och äta jordnötter.
bea hade med sin kamera, så lite bilder kommer antagligen senare, men tills dess får ni nöja er med den här.
 
älskar ljuset på den här och dom jag la upp på moa, och de är inte ens redigerade. perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0