memories lasts forever.

gooooood morgon. jag vaknade halv åtta idag. astidigt ju. men det spelar ingen roll för idag åker jag! dagen jag väntat på så länge, haha. det är konstigt hur man alltid tycker att allting är så långt borta. veckor, månader, ibland till och med år. sen en dag är det bara fem dagar kvar eller en dag kvar eller så är det just den dagen man väntat på så länge.
 
så är det alltid för mig. det var så när jag skulle åka på konfirmationsläger, när jag skulle fylla femton, jordanien och nu idag, fast nu är ju idag här :D jag tänker likadant om min artonårsdag och studenten. men rätt som det är har det gått två och tre år.
 
bilden är på mig och min syster tagen i jordanien. vi skulle göra såna coola "slängamedhåretbilder" men resultatet vart ju... inte så bra om man säger så, haha. ändå ganska coolt med fokus på bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0