1838

förlåt att jag inte hunnit blogga på hela dagen, men jag har verkligen haft fullt upp! och jag som trodde att ingenting hände i mitt liv. silly me. idag har jag i alla fall jobbat jättemycket franska och på morgonen var det kladkaks-tävlig, haha! jag och charlie var dommare och elins kladdkaka såg ut som spya... MEN DEN SMAKADE HELT OKEJ!

sen efter skolan drog jag, moa, elin och kalle ner på stan en stund. vi satte oss på donken (standard?) och snackade. sen skulle moa på möte och kalle skulle träffa en annan kompis (dissarN), men jag och elin hade kul ändå! köpte ett linne som hade djup urringning i ryggen inne på gina tricot. är väl nöjd.
NU SKA JAG TA OCH AVSLUTA DET ÄR BLOGG INLÄGGET. (känner att jag skrev mycket inom paranteser) (men det är kul) (jag vet att ni också tycker det)

/ylva/bea/moa/
känner också att vissa kanske inte blir så nöjda över bildvalet, men då får dom väl döda mig då. har vart kul att leva dock. kan lägga upp en extra bild då för att jag ändå kommer att dö. titta och njut.


/bea/moa/ylva/
nej det är inte ett ciggarettpaket moa har i handen, det är en kortlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0