20 december.

alltså jag bloggar helt sjuuuukt dåligt det är galet, men jag har varit upptagen med att plugga. hade en samhällsgrej som jag skulle göra, nationella prov i matte och ett italienskaprov att plugga till så tiden fanns liksom inte. ska försöka börja fota finare bilder så ni får nåt roligare att titta på i alla fall. nu när nationella är klart och bedömt (FICK A PÅ DEEEET!!!!!!), italienskaprovet skrivet och samhällsuppgiften är nästintill klar och dessutom så får jag jullov imorgon så det känns som att tiden kommer finnas nu. I alla fall tills skolan börjar igen. jag ska göra det bästa av det här lovet. umgås med familjen, vara med folk som gör mig glad, kolla på tv-serier, drömma mig till utlandet, blogga, träna, vara snäll mot Ida, säga hejdå till mina kusiner, sova.
 
imorgon blir det tjejmys hemma hos molinn. gud vad skönt att träffa alla tjejerna och bara prata. om allt. som det ska vara. det är så jag vill ha det. varje dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0