500 days of summer.

älskar den här filmen. helt klart en av mina 5 favoritfilmer någonsin. och jag älskar joseph gordon-levitt. så snygg så man smäller av. seriöst. om jag såg honom på riktigt skulle jag svimma av, slå huvudet i nåt hårt, blöda MASSOR och sen dö. mitt på gatan framför honom. och han skulle ba: whaaaat? sen skulle han vilja spela in en film om just den händelsen och megan fox skulle spela mig. det skulle bli en hit. 10.0 poäng på international movie data base. HISTORIENS BÄSTA FILM. jag vet att det skulle vara så, för jag känner såna saker på mig. jag är seriös, jag gör det.


jag vet vad ni tänker. "ylva är ju wacko!" fast jag är inte det. hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0