för jag har sprungit sen barnsben och jag tänker inte stanna än på ett tag.

godmorgon. eller goddag. igår kom jag hem från vässarö. det var jätteroligt! va dansade runt midsommarstången, badade i iskallt vatten, bastade i en proppfull bastu, pratade, träffade nya människor och vaknade av att det var trehundra grader i tältet. jag tog lite bilder med telefonen, men jag har inte hunnit lägga över dom i datorn än, så ni får nöja er med en gammal bil så länge. tänkte bara uppdatera er lite grann, eftersom att jag inte ens skrev textinlägg när jag var borta. tiden fanns inte, helt enkelt.
 
nu funderar jag på att kriga mig iväg till affären och köpa nånting gott och sen sätta mig och beklaga mig över regnet framför en american pie rulle. låter som en helt okej måndag för mig. nånträning blir det ju inte på ett tag ia alla fall, eftersom att jag lyckats dra på mig en förkylning... borde avsluta nu, såååååå.... TJARÅ!
 
/last summer at vässarö/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0