första juni.

DET ÄR HELT FUCKED  UP HUR FORT TIDEN GÅR! VAR JU BANNEMEJ FEBRUARI NYSSSSS!!! :O:O:O:O
jag vet att det blir mycket inspirationsbilder, men jag har mest sånt att dela med mig av. när det annars händer nånting eller jag gör nånting med mina vänner eller så, så kommer det ju bilder på det. och eftersom att jag en  en-som-inte-tjänar-några-egna-pengar-och-måste-fråga-sin-mamma-om-pengar-människa(hihihiihih) så blir det heller inga outfitbilder eftersom att jag inte äger några kläder. funderar på att hoppa av det är nudisttramset som mina föräldrar håller på med! SKÄMT! mina föräldrar är normala. eller ja, dom är ju som dom är. men jag älskar dom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0