"jag gick på kunskapsskolan."

kom hem från min sista skolavslutning i grundskolan för en stund sen. jag går inte längre på kunskapsskolan, utan nu blir det dåtid istället. jag gick på kunskapsskolan. jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag aldrig mer kommer vakna på morgonen, åka till skolan och sätta mig i hytt 4 och vänta på alla andra. det är sjukaste känslan.

okej, så här var det i alla fall. moa och elin sov hos mig, vi gjorde oss iordning tillsammans, tvingade elin att ha klänning på sig, åkte till vallby, lyssnade på bea och charlie som spelade och sjöng, fick våra betyg, jessica grät, sa hejdå till alla lärare, kramade alla.
mor min tog lite fina bilder där som jag tänkte dela med mig av. kul va?

sen senare ikväll ska jag hem till molinn och grilla. det blir supermysigt och jag hoppas att det är ett par stycken där.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0