live your life.

gissa vad jag gör. FEL! eller om du svarade "sitter på bussen" så hade du i och för sig rätt... standard helt enkelt. och så lyssnar jag på dubblaa. chillination.

redovisade franska idag och det gick bättre än förväntat. NU ÄR JAG KLAR MED ALLT! så jäkla skönt. på eftermiddagen hade vi tårtbyggartävling också. eller tävling och tävling.. man byggde en tårta och sen åt man den. min grupps tårta vart aaasgod och aaassnygg. vi hade lätt vunnit om det varit en tävling.

sitter dessutom och klurar på vad man kan ge en student i present om man inte har några pengar... det löser sig väl.

har inte fungerat att blogga på hela dagen, därav den dåliga uppdateringen. men shit happens.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0