morgondagens planer.

tänkte uppdatera er om morgondagen nu, för att jag inte kommer orka imorgon. heheh, lat.
det börjar med vanlig skoldag. frågan är bara varför? betygen är redan satta och allting. fett ovärt jao. sen efter det drar jag, moa, kristoffer och kanske kalle hem till moa och klipper koffes håååår. HAHAHA! jag dör på att han låter oss göra det!!!! seriöst. kommer inte våga... hahahah.
sen efter det fixar vi oss i ordning till avslutningsmiddagen för niorna. ska väl bli kul. men hade hellre haft bal.
sen blir det väl chilledill hemma antar jag. NAJS JAO.


bara för att vi är coola som kan stå på huve. i en säng. vet att ni är avundsjuka. vem skulle inte vara det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0