när du sa att rosorna jag köpte dig var alldeles för röda.

awesome dag. började med arosfortet, vi förlorade så hårt. helt fucked up. och jag har blivit världens sämsta förlorare. blir så jävla arg. är glad att jag inte är dålig vinnare i alla fall *host* einar och charlie *host* sen gick vi hem till björn och grillade. asmysigt. men våran grupp har ju en tendens att alltid bråka. det är mer en regel än ett undantag, haha. alltid tjejerna mot killarna, så sitter vi och skriker på varandra... stackars linn som träffade dom första gången, haha. man måste ju se folks rätta sida nån gång. skoja, men det blir aldrig seriösa bråk, mest på skämt. i alla fall från mitt håll.
 
sen skulle ju bea och einar hit och så skulle vi göra klart en film, men vi tar det imorgon istället. tror att några fel kommer hit sen också. MYS! vad allting är mysigt... skärpning ylva. din tönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0