ny vecka.

känns bra med måndag. en ny vecka med nya tag. ska plugga franska hela veckan. kul.
hoppas hela gänget är i skolan idag. ingen får vara sjuk, för jag saknar dom! har inte träffat dom på två dagar :o
nej, men seriöst. det sugert att jag inte kommer träffa dom varje dag när gymnasiet börjar. VI FÅR HÅLLA KONTAKTEN ÄNDÅ!
jag hatar skolan och tycker att det är det värsta som finns, men jag har ju nästan alla mina vänner där och det är faktiskt det som får mig att längta tillbaka på helgerna och loven. tänk om jag aldrig hade gått i skolan. jag hade ju inte kännt en enda människa typ.
nu börjar jag bli djup och poetisk. bäst att sluta innan det händer, haha.


/einar/kristoffer/

töntar som inte ville vara med på bild. men jag tycker om dom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0