och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar.

shit vad taggad man blev på att ta studenten! men det är ju bara lite mer än 1000 dagar kvar. det går fort. tre år är inte så mycket. GRATTIS PETRA OCH ALLA ANDRA SOM OCKSÅ TOG STUDENTEN IGÅR/TIDIGARE I ÅR/SKATA STUDENTEN SNART!!!!

bea med flera tog lite bilder igår på studentfirandet som jag tänkte dela med mig av. petra var jättefin och einar och bea måste ju vara ett av världens sötaste par. seriöst. man dog. sen så kan jag ju också nämna att jag har liiiite, lite, lite, alltså inga stora problem alls, men liiiite svårt att se normal ut på kort.



japp. det var det. hade det verkligen supertrevligt igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0