vi lever ingen lådsasvärld.

vart en snabbis till stan idag. in med bussen -> drog till fiket -> bussen hem och allting på samma bussresa.
imorgon känner jag att jag måste göra nånting. sommarlovet är ju om att umgås med folk och ha roligt. att sitta hemma och kolla på tv-serier på datorn är inte vad jag vill göra hela sommaren.
 
nu har jag i alla fall lagt in bilderna från midsommar på datorn så nu kan jag visa de få bilder jag tog. ala bilderna är tagna med iPhone, så kvalitén är sämst.
 
det var superfin himmel sista kvällen. bilden gör inte riktigt rättvisa...

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilka fina bilder!

2012-07-01 @ 18:52:51
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0