lördag.

tisdag: hade prov
onsdag: gymmade med bea
torsdag: ingen aning, kommer inte ihåg
fredag: gymmade med bea och sen sov vi och elin hos moa på kvällen
lördag: åkte hem från moa, städade. nu sitter jag och äter ostbågar. har nyss kollat på million dollar baby. kolla på den om ni inte sett den. det var faktiskt bättre än jag trodde.
imorgon (söndag): ska antagligen ut och övningsköra med pappan. wihooo. äntligen är allt fixat så nu kan jag börja yäää.
 
sorry (skoja jag är inte ens ledsen) för dålig uppdatering men jag pallante blogga längre, för ingen läser ändå min blogg och jag har aldrig några roliga bilder att lägga upp. sen så händer ju inte speciellt mycket heller. bara massa skola hela tiden. och träning. sen tar det slut på grejer liksom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0