det är höst på min planet.

jag vet att jag glömde att blogga igår, men det var full rulle hela dagen. och kvällen. elin sov ju här och vi vaknade runt 10 så åt vi frulle och så. sen på eftermiddagen skulle vi iväg och fira min mormor som fyllt 70 år. så skulle jag välja kläder och det är ju som vanligt ett asstort problem för "jag har inga kläder" och 2alla mina kläder är fula" osv. det löste sig iaf så åkte vi iväg till festen. det var jättemycket folk. trevlans trevlans.
 
ja. nu ligger jag i sängen. standard. och imoron börjar det nyttiga livet. lyckades inte riktigt förra veckan.... hahah.
 

det märks verkligen att det blivit höst nu. löven har bytt färg och luften är kyligare och friskare.
 
photo; me/edit;me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0