korvgryta, muffins och sleepover.

hallihallå. nej, tjngeling förresten. var i skolan idag. hade årets längsta dag. som jag iofs har varje tisdag men ändå. gick sen ner på stan och köpte ett par svarta jeans (ramlade och hade sönder mina andra hihihihihiihih)
kom hem pch satte mig framför tvn med ida. åt godaste maten på länge. korvgryta (eller nåt sånt? korv var det i alla fall <333) med klyftpotatis och så den OBLIGATORISKA ketchupen. asgott! skulle kunna äta det hur myckert som helst. tog till och med en portion till!!!!!!!!!! MAMMA ÄR DUKTIG PÅ ATT LAGA MAT OK? 
 
aja, sen fick jag pynta idas muffinsar med hjärtor dom blev jättefina <33333
 
jag vet att ni är avis.
 
planerar dessutom sleepover med bea nästa helg. hahahahah, typ veckor i förväg, som när man var liten. men vi ville sätta ett datum. så att eh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0