ny månad.

sorry att jag inte bloggade igår, men jag glömde bort. det var en chill söndag. kollade på tv serier och satt på twitter hela dagen. 
 
idag är det 1 oktober också. jag och moa börjar våra nya liv idag. nu ska vi vara nyttiga och sen när jag får börja träna igen ska jag förnya mitt gymkort. det här kommer bli bra. jag vill få mer armmuskler. tappade alla för 2 år sen och har inte fått tillbaka dem sen dess. och nu när jag inte får träna pga sjuk, så känner jag att jag kommer tappa kondition också. har inte tränat på 3 veckor och får inte på 2 veckor till.
jag hade tänk börja gå på boxningspass med bea också. hon einar och charlie gör tydligen det och det verkar ju roligt. så att eeh... nu ska jag snart springa till bussen för att åka till skolan. men där har ni min plan för vintern haha. får se till att inte bli sjuk igen bara.
 
jag har en såhääääär stor röd fläck i pannan, jag vet. det är en föredetta finne. thanks for the info ylva. varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0