bracelets.

det här är mina tre absoluta favorit armband. har i och för sig inte så många fler men ändå. de är alla speciella på sitt vis och jag tycker att alla är väldigt fina. har tänkt på att jag låter mycket prydligare och så när jag skriver om kläder och sånt som andra bloggare pratar om. när jag berättar om min dag eller så låter jag bara som en luffare. aja, back to armband.
 
 
1. det här fick jag av bea när hon varit utomlands. hennes handleder var för smala, så hon kunde inte ha det. och det var ju tur. för mig.
 
2. det här gjorde min lillasyster till mig på ett läger i somras. jag tycker att det är jättefint och använder det väldigt ofta. 
 
3. det tredje och sista är ett radband. det har med religion att göra faktiskt. varje pärla symboliserar någonting. använder det inte pga att det är för stort, men det är ändå viktigt för mig. vi gjorde allihopa de här armbanden på konfirmationen och jag tycker faktiskt att det är ganska fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0