dip dye.

idag efter skolan köpte jag håfärg för att göra dip dye på mitt hår. jag hönade i flera dagar om vilken färg jag skulle välja. rosa? eller blå? eller grön? nej inte grön.. eller? till slut bestämde jag mig för (med hjälp av många andra, haha) att köra på lila. jag elin och bea drog hem till bea och började fixa. efter tre timmar inne i badrummet så var det klart. färgat, nytvättat och lockigt. tog både bild med lockigt och rakt hår för att visa skillnaden. jag tycker det lockiga är finast. 

glömde dock ta en före bild, så det finns bara efterbilder. aja. vi filmade också, så en film kommer väl så småning om. kanske.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jätte mysig blogg du har!:) tänkte bara fråga snabbt hur du gjorde lockarna, vilken locktång elr platttång? Hur stor och HUR du lockade, tack så hemskt mycket, kram!

Svara gärna i ett inlägg

2012-09-16 @ 02:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0