grey´s anathomy, plugg & glass.

mår bara sämre och sämre. vet inte vad jag ska ta mig till. hoppas verkligen inte att de tär något allvarglig, men jag vill ändå att det ska vara något man kan ta medicin mot, så det går över. inte nåt som man bara väntar ut. det pallar jag inte. 
 
ligger i soffan nu och kollar på grey´s anathomy. hänger inte riktigt med, men skitsamma. ska plugga fysik också, för har prov på torsdag. orkar inte. menmen... 
 
väntar på att det ska bli mat också. är jättehungrig. kan knappt äta. det är enklare med flytande. som filmjölk och soppa och sånt. så får väl leva på det tills jag mår bra igen. och glass har jag hört är bra. wihoo! 
 
oj oj oj! vilken bitch jag ser ut som! herregud alltså! sånt som händer ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0