har sprungit enda sen barnsben.

märks ju på statstiken att jag är sämst. på allt. nej men. skolan går bra. jag pluggar på. vi fick våra datorer idag. är asnöjd. en macbook air. asnajs.
 
nu i helgen ska jag fixa klart ett grupparbete. och öva på italienska gramatiken. och chilla. ändå rätt soft helg. och juste, sen ska jag hem till beolino och ha en work out day. vi ska springa och köra fys och grejer. CHILL!!!!!!
 

nu när jag har en egen dator kan jag ju börja blogga mer! wihoo! *alla börjar jubla och applådera frömför datorer/smartphones/surfplattor/osvosv*
 

gammal bild pga jag inte har några bilder på den här datorn. pallante ta bilder liksom. k bry liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0