idag.

vet att jag inte bloggat på hela helgen, men kbry. jag har varit på vässarö hela helgen och haft det trevlig. myst och träffat nya människor. jag tog inga bilder tyvärr, hade annat för mig. 
 
och nu har jag blivit sjuk också. svullen, ont i huvudet, ont i halsen osv osv. gick till skolsköterskan idag och snackade. hon skickade mig till läkaren. ska dit 13.50. kult. hoppas det inte är så allvarligt. allting som skolsystern sa lät så brutalt. vart lite orolig faktiskt, haha. 
 
just nu sitter jag i skolan med kalle, elin och moa. moa och elin pratar om PLL (kbry) och kalle kollar på skydd till fotbollen och jag bloggar. mycket snack det vart, nu, men jag måste ju kompensera för allt jag missade i helgen. hähä.
 
känns som att bilderna jag lägger upp inte passar till designen på min blogg. skärpning. nu blir det tumblr och weheartit inspiration på bilderna framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0