nollning.

blev nollade idag. haha! det var typ det konsitgaste jag varit med om, men shit vad roligt det var!

 

det började med att vi fick varsin sopsäck. sen delades vi in i lag, där vi skulle göra en sån lång lina av kläderna som det bara gick. sen gav vi oss ut i stan endast iklädda sopsäckar och underkläder. vi fick lappar med grejer vi skulle göra sen, bl.a. gå in till en affär och säga att man är homo, gå fram till en polis och berätta att man kissat offentligen, men inte tänker be om ursäkt, betala med låssaspengar osv,osv. sen skulle vi ner till vasaparken och där skulle alla tjejer skala en banan som kollarna hade mellan benen (hahahah?) med tänderna. och så skulle vi bygga pyramider och kasta fisk på varann och så.

 

en av dom sista grejerna vi gjorde var typ en av dom konstigaste grejerna av allt. hahahha hela situationen var så konstig så man kunde ju inte annat än garva. vi fick varsin kondom som vi skulle blåsa upp och sen skulle man bilda par (kille/tjej). sen skulle vi ställa oss mitt i en korsning i valfri sexställning och torrjucka tills den sprack. asså jag dööör..... dessutom blev man äggad, mjölad, fick ketchup på sig, firre i håret och målningar i ansiktet under hela eftermiddagen. 

juste, så skulle vi krypa genom hela igor på två led. skrapa upp ena knät, men det är sånt som händer. sen var det nån som hade vinäger i en vattenpiskol och sköt mig rätt i ögat, sved som faaaaaaan, men det gick över, haha. sen käka vi chili och lite sånt, no biggi. ja fett långt inlägg, men k bry. (mitt hår såg värre ut på riktigt. har tvättat det 7 gånger, men allt är fortfarande inte borta....) (och ja, det står dilans bitch i mitt ansikte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0