ok.

vaknade av ett sms i morse som fick mig att inse att jag har glömt att blogga, haha. det stod "ylva? lever du?" och det har faktiskt kännts osm att jag inte gjort det. hade legat på soffan i fyra dagar i sträck och kollat på hundratals onödigt dåliga tv-program bara för att jag inte orkat sätta på en film istället. 
men nu, nu ligger jag faktiskt i sängen! har just skrivit klart en uppgift i samhällskunskapen, så nu är det bara en kvar. och så har jag ju kemi, men kemiboken är kvar i skolan. 
jag ska nog tillbaka till skolan imorgon. orkar inte vara hemma mer. orkar inte missa mer i skolan. 
 
men ja. vad ska jag mer göra idag då? jag ska städa mitt rum. ser seriöst inte bra ut. herregud alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0