"patrik, exakt hur dum är du?" "det varierar"


såg att min kompis moa hade lagt upp en lisa med frågor som hon svarat på. tänkte gå i hennes fotspår (eller... lite utanför hennes, eftersom att hon har mindre fötter, men...) och göra likadant.
 
Jag har insett att min senaste kyss - var mysig
Jag saknar - när allting av enklare
Jag pratar - alltid
Jag skrattar - alltid. eller oftast. nästa jämt i alla fall
Den bästa känslan är – glädje
Jag vill – kunna volta och flipa och åka longboard och skidor och snowboard och surfa osv osv
Jag tycker om - bacon
Jag avskyr när folk - ser ner på andra
Kärlek är – när man ger någon möjligheten att krossa ens hjärta, men litar på att de inte gör det
När jag borstar tänderna – blir dom rena. och fina. och vita
När jag lagar mat – blir det fett bra. alltid
Jag är rädd för – att bli lämnad
Jag önskar – att jag får jobba med något roligt och givande som jag verkligen älskar
Den värsta känslan är – när man vet att någon annan är besviken på en
Min första vän – är linn. fortfarande min bästa vän. fråg vaggan till graven som alla små fjortisar springer runt och säger
Jag är bäst på – att skratta. oftast är sakerna inte ens roliga
Jag är sämst på – att avsluta saker
Jag kommer alltid att vara – mig själv
Min mobiltelefon är – en iPhone vid namn Håkan
I sommar – vill jag ha den bästa sommaren någonsin (2012 levereade inte)
Just nu tänker jag på att – svambob är för bra för att inte sändas hela tiden
Bebisar är – det finaste som finns
Det finaste som finns – bebisar
När jag vaknar på morgonen – kollar jag alltid instagram det första jag gör
Innan jag somnar – vill jag borsta tänderna
Jag har aldrig – behövt glasögon
Idag har jag – varit hemma, sjuk
Mina närmaste vänner - är kortare än vad jag är
 
SÅ DÄR JA. ROLIGT VA? NU VET NI LITE MER OM MIG. OCH DET ÄR JU KUL.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0