hemma, klättring och blodprov.

har fått reda på vad jag har för sjukdom. det är körtelfeber. usch! nej, men det är ett virus så antibiotika fungerar inte. sämst.
och så får jag inet träna på en månad. kul. not. jag började ju klättring för bara 3 veckor sen, så jag kommer hamna jättemycket efter. alla kommer vara jätteduktiga. och så får jag inte cykla. det är mycket saker jag inte får göra... aja, sånt är livet. 
 
är hemma från skolan idag iaf. bäst så.  jag ska in idag och ta blodprov igen för att se så att levern och mjälten inte har svullnat. vet inte vad det innebär om de har gjort det, men det ger sig väl.
 
såg jättesvullen och trött ut på ögonen, så ville inte vara med egentligen, men nån bild måste ni ju få, snäll som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0