svar på en fråga, hihihi ♥

fick en fråga om hur jag lockade mitt hår i inlägget där jag visade min dip dye. 
 
eftersom att det inte var min locktång så vet jag faktiskt inte vilken sort det var, men däremot vet jag HUR jag lockade. wihoo! man tar en slinga hår (obviously) och sen lindar man den runt locktången "förhand" eller vad man ska säga. du hanvänder alltså inte klämman som håller fast håret. då blir det snurrat i slutet av håret och lockarna blir som på bilden. sen kan man ju välja om man vill spraya håret eller inte osv. 
 
hoppas det var tillräckligt bra svarat och om inte, så får du väl fråga igen, haha. tack för din gulliga kommentar erica.
 
 
edit; DET VAR BEOLINO SOM LOCKADE MITT HÅR OM JAG INTE VAR TILLRÄCKLIGT TYDLIG MED DET. SÅ NU VET NI ALLIHOPA.

Kommentarer
Postat av: Bea

Det va jag som lockade håret på dig ju!! Känner mig dissad:(</3

2012-09-17 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0