14 februari.

oj är det alla hjärtans dag idag? hade ingen aaaaaning.
 
jag gillar inte alla hjärtans dag. och nej, det är inte för att jag är singel. för varför måste man fira med sin pojk eller flickvän? varför inte bara umgås med nån man tycker om? som sin familj eller en vän. 
 
jag gillar inte kraven. att det är en så stor grej. med presenter och stora planer och att allt måste vara perfekt. har inget emot att folk firar det, men jag tycker inte att det är en så stor grej egentligen. visst hade jag haft pojkvän hade säkert jag också firat, för det är så man gör. men nu har jag inte det och kanske är det också därför jag tycker att det är så överdrivet med hur allting ska vara. 
 
jag gillar att man vill göra något extra speciellt för personen man tycker om, men varför måste det få en egen dag? kan man inte bara spontant visa sin uppskattning istället för att ha det bestämt av någon annan när det ska ske? men å andra sidan har man ju en anledning att visa hur man känner. om man inte riktigt skulle våga en vanlig dag, så får man alla hjärtans dag, för då är det meningen att man ska visa känslor och att allt ska vara romantiskt. då kan man skriva eller säga till någon vad man tycker om den utan att det blir "pinsamt" för det är meningen att man ska berätta. skulle själv vilja ha ett sms, eller nånting från en viss person, men tror inte det kommer hända haha. hoppas kan man ju alltid, det är ju trots allt lite mer än 4 timmar kvar på den här dagen.
 
you're so deep i can't even see you anymore

nä men serri kände bara för att dela med lol.
 
ja eftersom att jag inte har nån valentine får det väl bli en bild på linnéa och mig då.......... skoja hon är min babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0