jag brukar sakna det. det som var förut.

jag vet att det kommer. så småning om. precis som varje år. men nu orkar jag faktiskt inte vänta längre. ge mig blå himmel, varma dagar och långa nätter. gitarrspelande, skratt och solglasögon. att bara sitta och prata om allt korkat man gjort, och lyssna på alla korkade saker som andra har gjort. jag vill ha grillkvällar, jordgubbar och bara umgås med de bästa vännerna i världen. att åka och bada, äta glass och känna sanden mellan tårna. känslan precis innan man slår ner i vattnet efter att ha hoppat från en klippa. att sitta och prata hela nätterna med folk man inte ens kände tidigare på dagen. ta långa promenader under månen och kanske till och med hålla handen med någon. att kasta macka, springa barfota i gräset och att ha vattenkrig. det är egentligen bara en sak jag vill ha. sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0