kom ihåg mig då.

köpte ett nytt halsband för någon dag sen. det är utförsäljning på ur&penn så tänkte att jag i alla fall kunde gå in och kolla och så hittade jag det där för 20 kr. feeettttt bra eftersom jag aldrig har så mycket pengar. 20 kronor är typ mycket för mig haha. 
 
sen var jag och fotade en modevisning idag också. och svartån. och hänglås. och ankor. kanske lägger upp lite bilder på det sen nån gång också. 
 
herregud vad det syns hur fuckade nyckelbenen/axlarna/allting är. allt har blivit snett, förskjutet och buckligt haha. bröt det ena nyckelbenet när jag var och åkte skidor för några år sedan och sen läkte det ihop snett. aja, what to do. det är väl charmigt (fast nej).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0