11 januari.

har fullt upp hela tiden. det är verkligen alltid något jag måste göra. filåt hörrni.
 
hahahaha roligaste grejen någonsin hände i skolan idag. jag höll på dö. det kommer inte ens vara roligt att läsa, men skriver det mest för att jag ska komma ihåg det. jag och linnéa stod och sjöng, sen såg jag att en tjej satt och tittade på oss och jag tystnade. sen kände jag att jag var tvungen att rädda situationen så det inte skulle bli stelt, så jag log mot henne. trodde jag. blev mer ett jättestelt flin samtidigt som jag stirrade på henne. så stog jag så i typ 10 sekunder och bara stirrade. hon blev typ rädd och gick därifrån. och linnéa ba "men ylva vad fan håller du på med????" och ja. det var typ hela grejen. hahahah jag dör, det var typ det stelaste jag varit med om men i mitt huvud var det assmart, för jag ville inte att det skulle bli så stel stämning. lol. shit jag skrattade i typ en kvart.
 
 
aja, efter skolan drog jag till gymmet i ett par timmar iaf, sen kom jag hem åt tacos och nu sitter jag här i badkaret och chillar kant. skulle egentligen hem till en tjej i klassen, men det blev inställt :/
 
 
min nya "håriga" tröja från gina tricot. det är typ det skönaste jag haft på mig like ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0