19 mars.

ok. så idag är det 19 mars. det betyder att två av mina bästa vänner har varit tillsammans i 1 år.
jag kommer fortfarande ihåg dagen dom blev tillsammans och jag tror att det var en större grej för mig än det var för dom, haha. bara för att jag visste, redan år innan dom blev ett par att det skulle bli dom en dag. och jag blev superglad när jag fick höra från kristoffer, som i sin tur fått höra det från einar att dom nu var tillsammans. (haha det är så man får reda på saker i vårat gäng) för jag hade bevisat för bea, som sagt emot mig så många gånger, att jag faktiskt haft rätt.
det jag ville säga var väl egentligen att jag är glad för eran skull. och lite avundsjuk. fast mest glad, typ 95% glad och 5% avis. nej, men grattis hörrni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0