helgen.

helgen har varit lugn. har inte gjort så mycket. tränat en del. och kollar på tre säsonger av how i met your mother heheeee.
 
i fredags hade vi överrasknings-babyshower-grej för moa. vi tog med henne påp stan och sen gick vi hem till henne och där satt massa av hennes kompisar och släktingar osv. och så hade de fixat massa lekar och sånt och kristoffers storasyster hade bakat en ascool tårta och jättesöta muffins och jättegod kladdkaka. det var mysigt och gott och trevligt, men jag var tvungen att dra rätt tidigt eftersom att jag skulle på min kusins kalas, så jag vet inte var dom gjorde senare. 
 
sen var jag ute och övningskörde med pappa idag också. det är ju fettttt svårt. blir helt nervös så fort jag sätter mig. men jaja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0